درحال بارگذاری...

چرا پهپاد‌های تحویل کالا چالش‌های زیادی دارند؟

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

چرا پهپاد‌های تحویل کالا چالش‌های زیادی دارند؟


چرا پهپاد‌های تحویل کالا چالش‌های زیادی دارند؟

تحویل کالا در مناطقی که خلوت هستند و موانع زیادی وجود ندارند، کار سختی نیست. اما در شهرهای شلوغ که هزاران نفر زندگی می‌کنند و موانع زیادی وجود دارد، چنین کاری اصلا ساده نیست حتی اگر چالش‌های فنی برطرف شود، باید به هزینه‌های بالای این خدمات اشاره کنیم. چنین پهپاد‌هایی بسته‌های چندان سنگینی را نمی‌توانند حمل کنند و همین محدودیت هم هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.


اول از همه باید بگوییم که تکنولوژی این نوع پهپادها اصلا ساده نیست و از سوی دیگر باید به مقررات کشور‌های مختلف در زمینه استفاده پهپاد ها اشاره کنیم که محدودیت‌های زیادی را ایجاد می‌کنند. چنین پهپادهایی باید با دقت از موانعی مانند ساختمان‌ها، سیم‌های برق، درختان و افراد فاصله بگیرند. از سوی دیگر ممکن است GPS برای کسری از ثانیه دچار مشکل شود و در همین حین پهپاد سقوط کند. چنین پهپاد‌هایی بسته‌های چندان سنگین را نمی‌توانند حمل کنند و همین محدودیت هم هزینه‌ها را افزایش می‌دهد.

پهپادهای تحویل کالا را می‌توانیم با اتومبیل‌های خودران مقایسه کنیم، کارشناسان زیادی در مورد پتانسیل‌های  هر دو تکنولوژی بارها سخنرانی کرده‌اند ولی این دو فناوری هنوز نتوانسته‌اند همه‌گیر شوند.

 


نسیم نصیری، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


سیرنگ پهپاد باغ پهپاد تحویل کالا کشاورزی کالا

این مطالب را هم بخوانید!

تعرق

خروج آب از قسمتهای هوایی گیاه به صورت ...

ادامه مطلب »

اصول و روش هرس هرمی

آیا میدانید اصول و روش هرس هرمی چگونه است؟ **هرس هرمی: اصول، روش‌ها، و نتایج** هرس هرمی یکی از اصول مهم در مدیریت درختان و گیاهان است که به منظور افزایش تنوع و بهبود شکل‌دهی و سلامت گیاهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به شکل هندسی هرمی درختان توجه دارد و در طول زمان، با حذف شاخه‌ها و گره‌ه...

ادامه مطلب »

نقش پهپادها در کاهش هدررفت و ض...

نقش پهپادها در کاهش هدررفت و ضایعات در زمین‌های کشاورزی مقدمه: زراعت و کشاورزی از دیرباز تاکنون یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی در بسیاری از کشورها بوده است. با توجه به افزایش جمعیت جهان و نیاز روزافزون به تولید محصولات زراعی و دامی، بهینه‌سازی فرآیندهای کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است. یک...

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116